Onsdag

När man äntligen lyckats byta tider omkring sig och slipper jobba ytterliggare en onsdagskväll för att bland annat fira Martina som fyller år idag, och ev hinna med ett besök i parken, så regnar det... Det är ju självklart! Nä jag är inte bitter. Jag är ledig imon också, men då är det tvätt som gäller... Woho!

Sitter inne i stan hos Mr K. Eftersom jag skall iväg och fira Martina sen så kändes det onödigt att åka hem emellan. Och man blir lite smått brydd när man är här ibland.. Om man slänger en blick in i köket och möts av att en rumpa tittar ut genom ett skåp. Och så hunden som ligger på rygg och leker cp och biter i bakbenen. Fråga är; Är det djuren det är fel på, eller är det husse som lärt dom?

Idag åkte mor och Knutte ner till SRF. En tradition jag bryter nu. 05-09 räckte för mig. Men jag tycker fortfarande att det är hysteriskt störande att jag jobbar det helger det händer något av värde i sommar. Så därför ska jag se om jag kan byta en helg iaf, så jag kan åka på en träff.

Känns som om man borde göra lite nytta, men jag orkar inte...
Näääääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0