Måndag

Följande sms trillade in i min mobil kl 00,17 natten mellan lördag och söndag "Jag å Kjell har röstat. Du förlorade. Du måste följa med mer ut. Thats it!!" - Johnny.
Det är nog inte många som ser charmen i det hela, men det gjorde mig glad.
Nog för att jag har hållt mig undan en hel del det senaste månaderna, men ändå. Jag har inte haft lusten att göra nått nämnvärt. Jag har jobbat i stort sett varje helg och inte kunnat göra något...
Men till sommaren är jag ledig varannan helg, så kom an bara!

Och det finns ändå några ljusglimtar i sommar. Och tack till en kollega som gick med på att byta en helg. Fast hon är nog lika glad hon, tror jag allt. Så nu kan jag följa med på äventyr! I like it! Dock så verkar det bli att tälta en hel helg. Så risken för att jag kommer vara rätt grinig är faktiskt rätt stor... Men men. Det blir mannens problem.

Slutade jobba kl 12 idag. Det var väldigt skönt efter denna helgen måste jag säga. Jobbat sen i fredags. Så lägga sig ner och ta en sov känns väldigt lockande måste jag säga. Jag och Tina gick iväg och pantade efter jobbet. 91spänn, woho! Det fick gå till mat. Lyxlunch med Tina är bra skit. Idag var det hon som öppnade käften och gnällde på mig. Hon sa att det verkar som att jag alltid försöker vara alla till lags och finnas tillgänglig för alla och planera in allt och alla, utan att tänka på mig själv. Så är det faktiskt... Men hur ändrar man ett sånt beteende som man haft sen.. alltid?
Denna veckan blir det dock väldigt annorlunda prioriteringar i vardagen. Jag är ledig tis-fre, vilket känns jäääävligt bra måste jag säga. Imon blir det en heldag med Linn, som är hemma en vecka på visit, underbart. Och kanoners att hon lyckades tajma in när jag är ledig, eller.. Jag lyckades tajma in så mycket ledigt när hon är hemma.. Whatever. Så får jag tid över i veckan är det henne jag skall störa. Sen har jag och Tina pratat om mjukglass ett tag, så henne skall jag umgås med. Och så såklart min gubbe. Allt som sker däremellan får jag ta som det kommer.
Oh, besöka mami! Jaaaaa!

Jag funderar på att byta hårfärg... Mest för att mitt hår har börjat bli så satans slitet. Över ett år med blekning, det sliter en del. Dock först nu som det verkligen märks. Bra hår? Indeed!
Men jag gillar mitt vita svall... Hm.

Nä, om man skulle ta sig den där tuppluren nu när tvn ändå inte vill funka.

Imon trillar lönen in på kontot.
I like it.

Skepp o'hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0