Fredag

Ah, underbara Moder Jord. Det skall regna i helgen och jag jobbar. I like it!
Igår var jag hos tandläkarn och slutförde rotfyllningen. Tanden har krånglat en del men trots allt lugnat ner sig. Och jag har försökt undvika att gå emot den. Så när tandläkarn knackade på tänderna gjorde det inte ont. Fy farao vad glad jag blev! En annan positiv grej i det hela är att jag kommit upp i över 3000kr nu, så jag får rabatt. Så igår behövde jag bara betala 1600kr. Bra skit!
Sen, så sa min tandläkare att om en månad, minst, kan jag komma tillbaka och förlänga tanden. Den måste bara får vila lite. Hur en död tand måste vila vet jag dock inte... Så 16aug ska jag tillbaka och få jämnlånga framtänder! Då kan jag faktiskt stå ut med att den ena tanden är lite missfärgad, om dom blir jämnlånga. Detta kommer också gå på försäkringen eftersom akutläkarn gjorde det såhär.
Och igår slog det mig att jag hållt på med den här tanden i över ett halvår! Det drog igång kring nyår, sen har det bara fortsatt. Men nu.. Jag ser ljuset i tunneln och pengarna sina i plånboken!

Igår var det bajsvamrt ute. Joinade the man med några ärenden på stan, sen inväntade vi Tina och käkade glass, sen skulle vi iväg på möte och brandövning på jobbet. Vinkade av Mr och jag och Tina gick till jobbet. Brandövningen var skitkass eftersom allt som vaktis sa inte hade med oss att göra... Synd att originalvaktis ska gå i pension snart, och att han inte höll i det hela, så man hade fått vettig information.
Sen det årliga sommarmötet som gick ovanligt snabbt.
Efter det skulle Linda och Martina äta på Biskopen, så jag och Tina hakade på. Tina drog runt sju, vi andra gick inte förrän vid 22. Otroligt trevligt!
Sol, öl och kanonbra sällskap.

Om en timma ungefär skall jag käka lunch med min käre bror. Vad jag skall göra efter det och resten av dagen är fortfarande helt oklart. Men det märks väl. Pilla navelludd kanske.

Nej, göra sig klar kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0