Smärtan hägrar

Igår var jag rädd - på riktigt. Var gång jag böjde mig framåt, tex vid sängbäddning eller badkarsskurning ilade det i ryggen. Till råga på det så har jag bajsont i axlen, ner i skuldran, ut i sidan och vidare neråt. Igår kunde jag inte ta djupa andetag... Jag gillar så otroligt mycket när det blir så!
Arbetsskador borde vara förbjudet.
Värk i muskler får man väl ta - eftersom jag saknar muskler. Men jag hatar ilningarna. Hugg har jag haft till och från i ett halvår nu. Men men.
Så, notera: Jag tänker inte hjälpa till i någons flytt vad gäller att bära tunga saker!

Imon bär det iväg på lite äventyr, äntligen. Så skall bege mig hemåt i eftermiddag och packa och dona lite. Mamma Lans kommer hem från semestern och skall ha lite saker av henne också. Åka till Bankeryd och hjälpa Mr med att göra bilen fin och sen sova. Så jävla mycket!
Jag gör inget annat än att sova ibland känns det som...

Badade i Västersjön med Linn i tisdags. Det var kallt. Badade i Vättern också, det var ännu kallare!
Men det var en kung dag. Bränd på ryggen! Och något på magen.
Woho!

Nu: Jobba och gnälla lite för chefen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh no Josie. Don't die!!!

2010-07-29 @ 18:30:12
URL: http://amedenlame.blogspot.com/
Postat av: Tina

Nej fy. Ingen smärta nu. Denna sommarn får du inte dö.



Fy det är en neger unge i barnvagn på bussen som sitter o garvar åt mej. Håll tyst unge!



Så se till o njut nu på ert äventyr! :) jag ska tänka på dej på jobbet

2010-07-29 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0