Onsdag

Tanken var att jag skulle vara ledig imon. Men eftersom alla dessa sommarvikarier inte håller tiderna, ville the big boss ha in mig och Tina för att jämna ut det lite. Så vi jobbar 8,30-12. Kort dag, med andra ord. Efter det ska jag köpa skor! Jag slet sönder mina i förra veckan, av misstag. Martina får agera slagpåse.
Var iväg till Parken idag också, det var så gott som tomt... Men många är nog på semester nu.
Ska slänga mig i duschen så fort jag ätit och sen dra igång en film.
Mr har sovit som en gris sen halv åtta ungefär. Varför ska han sova tyst nu för och inte om nätterna? Då passar det fint att dra igång snarkoperan!
Men innan både dusch och film får det nog bli till att gå med Bo, igen... Mr har ont och det är därför han ligger däckad. Och då är det ingen idé att söka kontakt med honom.
Fy... Jag är ingen hundmänniska och jag är verkligen ingen människa som klarar av Bo.
Han är ett riktigt pain in the ass 99% av de gångerna vi är ute. Alltid ska det komma nått han är rädd för och ska bli hysterisk. Ja, en Bullterrier kan också vara rädd...
Ne, nu står han och blänger på mig... Suck.
Slöröv alabama!

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Säkert hur jäkla söt som helst!

2010-07-14 @ 23:18:40
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0