Måndag

Okej, nu är det bevisat. Jag är såld på kombinationen "sourcreme & onion". Det började lite försiktigt med kombinationen i chips. Såld. Det eskalerade till dip, för att sedan gå vidare till andra produkter. Och nu.. I lördags var vi uppe på Coop. K den lyxhoran hade fått middag hos sin mormor, jag hade jobbat och inte fått någon mat. Kort och gott - jag behövde föda. Korv med bröd är alltid bra skit! Speciellt nu när man kan äta skiten. Och potatissallad på är ännu mer bra skit! Så jag såg en potatissallad med just surkräm och lök. Har vart väldigt skeptiskt emot den tidigare, men jag kände att den ropade på mig och jag var tvungen att smaka på den. Fyfarao vad god den var! Potatissallad är min nya drog. I perioder iaf.

Jag finner det väldigt oroväckande att det börjar strula på jobbet första veckan som sommarschemat gått på. Och min magkänsla skriker i lite opera "kaaa-aaaos!" herregud... Bara att hålla tummen och hoppas på det bästa.
Jag försöker ha överseende med att så gott som alla är nya. Men jag förstår inte varför det ska vara så svårt att när man väl hört en gång "CL-rum ska du bara kolla så dom är CL, alla vagnar på samma sida, tänk på att hålla tiden" blablabla, och ändå får man gå där och påminna dom om saker och ting. Nog för att man kanske blir lite knäpp, detta är ändå min fjärde sommar på det stället, men kom igen... borde inte en gång räcka?

I lördags var vi nere på Bishop en sväng och mötte Tina och Bubbis. K gick efter en stund, när han verkade ha genomlidit en mycket tråkig stund i vårt sällskap. Men men. Jag lär sitta där mer gånger i sommar, med Tina iaf.

I helgen är jag ledig, vad som sker då vetetusan. Men det får la mannen i huset avgöra då mina förslag inte duger.
Fy vad bitter jag lät nu. Men jag är lite bitter.

Nej! Bäst att göra något av dagen! Skall iväg och möta Marioppa och fika nere på stan. Sen ikväll funderar jag på att åka till mor och terrorisera dom. Jag skäms över att jag inte varit där så mycket den senaste tiden. Dags att ändra på det!

Skepp o'hoj!


Kommentarer
Postat av: Eruuka

Hahah, fint att du jobbar lite! Vi kan dela på tiden om du vill ;D

2010-07-05 @ 23:09:25
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0