Intensiv vecka - finito!

Fy! Veckan är slut. Avslutad med jobb, börjar med jobb. Lovely!
Hela förra veckan bestod av jobb förutom måndagen och onsdagen. Vad jag pysslade med då minns jag inte. Men jag vet att följande har avverkats.
En hel del jobb, ut i skogen, besök hos K's chef, middag hos K's mormor, mer jobb, Ikea, mer skog, mer jobb, kalas hos K's mormor, vattnat mors blommor, och jobb.
What's next? Oh jo - jobb!
Imon är jag ledig. Då ska jag sova som den gris jag är, sen ska jag leka med Linn som är på hemmaplan igen. Sen jobbar jag bara 2 dagar till, sen är jag ledig i 4dagar.

Och mor, jag gissar på att du är hemma nu? I så fall, schläng iväg ett sms så jag kan slå en signal!

Jag vill åka på äventyr... Bo i stuga, campa lite, se havet. Nått.
All work and no play makes Jack a dull boy - Fast mitt namn och girl.

Bööööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0