Hem ljuva hem

Just nu sitter jag i min soffa, med min dator i knät, min balkongdörr är öppen, min tv står på. Mitt mitt mitt! Jag saknar mitt hem... Men det blir lite jobbigt att vara hemma och sakna karln. Så.. What to do? Dissa hemmet  - eller dissa karln. Jobbigt att behöva tävla med en lägenhet. Hehe.
Men jag blir nog hemma lite mer framöver. Ja, här händer det grejer! Men det är inget som berör er. Men jag måste ta ett snack med mamma Lans. Så sluta vara på semetser, mamma Lans! Fyyyyy!
Jag har massa smycken jag vill göra... Undra vart den tiden ska dyka upp någonstans.
Men men.
Nu bär det av ut mot stan. Ikea, here I come!

Kommentarer
Postat av: Mor

Mmm miss you!!! Kommer snart hem o då ska vi minsann tjöta massor! KRAM

2010-07-27 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0