Fredag

Så mycket som jag gjort denna veckan var längesen.
I måndags följde jag med Mr och vi var inte hemma förrän nio på kvällen tror jag. I tisdags åkte jag till mor runt 13, sen åkte vi hem till mig och sen tillbaka till stan till 19 kanske? En heldag med Mamma Lans är bra grejer! I onsdags åkte jag och Martina till parken, men det var rätt dött där. I torsdags åkte jag och Martina och letade skor. Det gick skitdåligt.. Så jag får gå med mina trasor till skor. Sen hem och däcka en stund. Runt 18 tittade Mamma Lans in och runt 18,30 gick vi till Bishop och mötte upp Martina och kort efter kom Tina. På menyn stod mat. Därifrån kom vi inte förrän vid 23 ungefär. Idag är det bad på schemat. Ska möta Tina runt kvart i tolv, sen kommer Linda och Martina och plockar upp oss och sen bär det av mot Västersjön. Årets första dopp!

Hade tänkt sova ut idag. Men det sket sig. Innan 8 i morse gick ett pucko här utanför med en trimmer... Hade jag haft en stor sten att kasta hade jag gjort det. Okristligt tidigt. Fy!

Måste ta mig ut med BoKo snart också... Nej, jag är inte så speciellt förtjust i att gå ut med honom, alls. Men men...

Min bror borde vara stolt över min karl. Min käre bror brukar allt som oftast när vi ses ge mig blåmärken... Alt så lyckas jag själv på fyllan med bara lite hjälp från bror. Men nu är jag blå/grönfläckig på hela kroppen, nästintill. Jag har, som jag sett hittills, 2st på ena underarmen, 3st på höger lår, 5st på höger smalben, 4st på vänster lår, 5st på vänster smalben, 1 på höften. Mr menar på att det räcker med att man tittar på mig så får jag blåmärken. Nog för att jag får dom lätt, men jag tror att många får jag nog via jobbet och bo. Onödig information.

Fy. Nu måste jag röra på mig om jag ska hinna allt innan jag ska gå och möta Tina. Har inte lärt mig det där med att räkna in en hundrunda om jag ska iväg under dagen....

Skepp o'hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0