Vadå lugnt?

Jag får alltid sånna dampryck när jag sagt att jag ska ta det lugnt. Översocial och alldeles för mycket energi. Tanken var att jag och Tina och Ida skulle kolla på film, ta några öl bara, och ta det lugnt och sansat. När klockan är två är jag och Tina på jobbet och ett enormt ölsug kommer smygandes på både henne och mig. Vi kom ifrån jobbet runt tre och Tina följde med hem. Innan klockan slog fem hade vi redan öppnat den första ölen. Sen vandrade vi ner till grannen; Ida och tjötade skit. Det resulterade i att damprycket bara blev värre, på både mig och Tina och det smittades av sig på Ida. Jag blir lätt rastlös om jag har för mycket energi och vill att det ska hända nått direkt då. Så vi drog ut till Taberg och besökte Bubbis som satt och ölade med galna fruntimmer. Runt halv tio får vi tag i en bil ala V8 att färdas i, som befann sig i Mullsjö. Så vi brummar dit och plockar upp både bil och folk och stackars Ida fick köra. Vi tog några varv i stan sen drog vi ut till Rogberga.
Återigen hamnar jag och Tina i en hög på golvet, varför eller hur det gick till det vet jag faktiskt inte.
Men jag är inte förvånad.
Vi åkte la hemåt runt 3 tror jag. Anlände till slätten gjorde jag först vid 5-5,30 skulle jag tro.
Så ja, jag är måttligt död idag. Trött som ett as och tack och lov för att jag är ledig imon!
Men blåmärken har jag gott om, igen. Ont i ryggen och nacken också, och högerben.
Undra hur det går nästa helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0