Tandjävel

Tandläkarbesöket idag var inte alls skönt. Det gjorde bajsont... Krossade Tinas hand. Hon var till en början riktigt nervös, men till slut blev hon fascinerad när det vankades rensning av tanden och hon såg rakt upp i tanden på mig. Ska dit i mars och fortsätta. Jag har ingen lust med det, för det gjorde så satans äckligt ont när hon var enda upp i roten och grejade. Hade jag kunnat hade en brutalt ful ramsa trillat ur käften. Men det är inte så lätt när man har en sug i käften, en gummiduk över munnen, en bomullspinne under näsan och en tandläkare som grejar i en tand. 10p till "ha-mycket-saker-i-käften-på-en-gång".

Herr Kjell ringde och förde otroligt skumma samtal på väg hem från tandläkarn(han ringde även på eftermiddagen och inledde med "nu har jag det!"). Den mannen har för mycket fel saker att tänka på. Men till slut blev det övertalat om slaveriet iaf! Så jag och Tina kommer få vår slappardag.
Sen tittade Herr Arne förbi och pillade på mina element som betett sig mindre normalt. Men nu vet jag hur man gör till nästa gång! Och sen kom Herr Toffe på besök och drack kaffe och tjötade skit.
Så bortsett ifrån Tina har det vart en väldigt mansdominerande dag. Men hon är rätt duktig på att vara manlig hon med. När vi lagade mat hade vi en man utanför fönstret som slog bort dom brutala istapparna. Sjukt vad stora dom var! Tina satt mest och "Åh jag kan inte sitta här. Jag vågar inte sitta här. Oh herregud". Jag försökte få henne att moona men hon ville inte...

Imon ska jag jobba, sen får vi la se vad som sker.

Kommentarer
Postat av: saran

bedöööövning!

2010-01-21 @ 22:21:51
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0