Söndag

Idag är det 4e dagen jag spenderar i soffan... Kan ju inte påstå att jag gillar det. Är extremt less på det... Och med tanke på att solen skiner och det är klockrent fotoväder ute gör det hela inte bättre. De enda gångerna jag vart utanför dörren är akutbesök... Enda fördel de här dagarna har haft med sig är att jag sovit som en idiot. Två nätter nu har jag sovit som aldrig förr. Antagligen har tabletterna en del med det hela att göra. Men sömn är sömn.

Snart är det flyttdags. Oh vad jag längtar. Tanken är att flytten skall ske på en dag. Och med tanke på hur många som är schyssta och ställer upp lär det nog gå rätt fort. Tur i oturen är att jag är kass så jag kan inte göra så mycket. Innan hade jag ändå kunnat bära lätta saker, men minsta lilla ansträngning och jag håller på att dö och hela skallen pulserar. Men det är ju några dagar kvar.

Svullnaden börjar faktiskt lägga sig, men jag ser ut som nått knarkobjekt. Igår försökte jag borsta tänderna... För det första kan jag inte gapa så mycket så jag fick in tandborsten till kindtänderna, och väl framme vid framtänderna gjorde det skitont. Även igår när jag skulle äta riktig mat för första gången... så.. ja.. Jag slabbade som en 3åring. Jag kunde knappt gapa, skeden gick inte in i munnen, en köttbit på 1x1cm ville knappt hoppa in i käften. Misär. Men skam den som ger sig. Det tog tid, men maten gick ner!

Idag vet jag inte hur jag skall fördriva tiden...
Hmpf..


Svullface


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha fan va du ser ut... Förlåt att ja skrattar...

2010-01-03 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0