Snor

Inte nog med att jag fick problem i käften, jag ska bli förkyld också. Lagom till flytten. Woho. Men lite snor har ingen dött av. Nackdel är dock att man är så satans orkerslös så det finns inte. Idag slet jag isär tomkartongerna och staplade ihop dom, sen var jag väldigt död. Så jag har faktiskt inte gjort så värst mycket nytta idag, om jag ska vara ärlig. Men men...

Flytten igår gick jättefort. Och jag är extremt tacksam för alla som hjälpte till! Jag har nog aldrig vart med om att så många ställt upp och hjälpt till, utöver familj. Helt sjukt. Och det kändes asbra. Tack tack tack!

Vaktmästarn var förbi idag och fixade balkongdörren så nu har jag ett handtag så den går att stänga. Och lagade elementet i sovrummet så det går att vara där inne utan att få frostskador.

Så ja, för den som undrar så bor jag numera i Norrahammar. Knappast någon som egentligen missat det. Men ändå. Det gamla hemnumret skall funka inom kort. Jag gör som sist, jag skiter i att skicka flyttkort, om det är någon som är intresserad av att veta var jag bor så får dom höra av sig.

Nu tänker jag inte flytta mer på ett jäkla tag!

Kommentarer
Postat av: Knutte

Stort tack till sista meningen.. :-)

2010-01-09 @ 09:48:40
Postat av: Eruuka

Ja, alltså titta inte på den! Den är sjukt äcklig! Jag gör slut med skräckfilmer nu!

2010-01-09 @ 14:01:45
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0