Skabb

Det ska bli skönt när lägenheten är helt klar. Så slipper man spring och oväntat besök från vaktmästarn. Man slipper gå upp snortidigt för att en tekniker ska komma nångång mellan 8-12... Bra system. Så nu är det bara glasmästarn och målarn som ska in och härja, och vaktmästarn har lite mer att stå i. Som hatthyllan som hänger på sin dödsbädd.

I herromdagen var Tina här och sparkade på mig. Hon tyckte att jag betedde mig konstigt och var helt galen. Men jag var bara mig själv.. Hon har bara sett min surfitta-sida. Nu är det ju lite andra bullar. Antagligen för att jag trivs så äckligt bra här och för att jag bor själv. Då får man vara ego. Jag gillart. Asmycket!
Men iaf, Tina hjälpte mig att sparka röven ur soffan och göra nått. Om jag inte kan tänka ut en bra idé för saker och ting så skiter jag i att engagera mig i att ens göra nått alls. Så hon sa med bestämd ton, inte, att vi kunde sätta ihop cd-stället. Jag har för mycket filmer...
Sen var det bara att sparka igång arslet igen och plocka iordning på alla kläder. Tina blev förskräckt för hon hade aldrig sett så mycket kläder förr. Men nu ligger dom i garderoben iaf.
Så nu finns det inte så mycket mer jag kan göra. Dumt att sätta upp saker på väggar när det ska tapetseras. Och hålen i vardagsrummet går inte att använda så det måste också fixas.
Suck..

Igår var jag hos tandläkarn.. Tack och lov för det där bidraget man får. Skulle gått på 640spänn, men landade på "bara" 340. Nästa vecka påbörjas rotfyllning av framtand... Jag kommer ha sådär äckligt ont i käken sen. Ligga och gapa i en timma är bannemej ingen hit.

Men snart lördag, då blir det road trip! Woho. Enda anledningen till att jag och Tina skulle få gå med på att sitta fram på vägen ner, är om vi städar ur bilen... Jag gillar inte mutor.

Måste ringa jobbet också. Och massa andra samtal. Uh..

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Hahah, ja det kan hända att jag är lite seg, ibland kan jag vara riktigt effektiv, men inte idag ;)

2010-01-14 @ 16:58:26
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0