Rövsmör

På en knapp månad har jag lärt mig följande; Vänner är bra skit, tandläkare leker hobbyrånare och 25ans buss suger.
När det kommer till vänner så är det här nog första gången i mitt liv som folk ställer upp på mig. Jag har alltid varit den som agerat stöttepelare åt folk till höger och vänster. Något jag fortfarande gör dock, men nu är det även ömsesidigt. I herromdagen fick jag ett smärre utbrott, på 5min var en god vän här och lugnade ner mig. Sånt uppskattas och händer inte så ofta. Men man lär sig vem som är ens rikiga vänner iaf.

Tandläkare då... Idag försvinner tusen kronor som jag inte har. Stort tack till mamma som hjälper till. Ytterliggare tusen kronor försvinner snart igen. Blä. Jäkla tandskrälle!

Och 25an suger rent allmänt, för det är en buss. Och alla bussar suger.

Fördelen med att vara pank är att det kommer bli lugnt framöver. Relativt iaf. På lördag ska jag och Tina dricka öl, lugnt och sansat och tjöta skit. Vi skall bara försöka övertala två stackars offer att slava för oss i form av att laga mat.. Än så länge går det käpprätt åt skogen, men skam den som ger sig. Ölen har vi iaf.
Men det är slut med allt festade fredag och lördag. Min kropp uppskattar nog inte det. Inte för att alkoholen skulle förstöra så sätt, utan för alla blåmärken som uppstår, bulor till höger och vänster, ömma leder, rivmärken och revbenen som på nått vänster alltid hamnar i kläm. Senast var det dock höften som krånglade. Farligt att åldras.

Blabla.

Kommentarer
Postat av: Linn

Riktiga vänner är awesome :)

Rubriken fick mig att skratta btw! :P

2010-01-21 @ 12:26:28
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0