Morgonstund har blod i mun

Ibland kommer en otippad och smärre äcklig blodsmak i min mun. Nu mer sällan än för en vecka sen. Att min käft är fucked up är ingen nyhet, men orka blod! Men smällar man får ta iaf. Det som är mest irriterande är hålet på baksidan av framtanden. Det känns inget konstigt så sätt som att det skulle göra ont, utan det är mest psykande när man går emot med tungan och hittar ett hål.
Hål i mun! Ojoj!

Jag är så satans trött i skallen idag. Rullade ur sängen vid 6, duschade, grejade med möblerna, kaffe och snart kommer målarn och ska sätta igång med sovrummet. Och tack och lov för att man känner sina grannar! Ida var här igår för målarn var hos henne, idag ska målarn hit så jag går ner till henne, sen ska han ner och göra klart i hennes lägenhet, så då vandrar vi upp hit, sen ska han tillbaka hit, så ja.. Snabbt uträknat, då går vi tillbaka till henne igen!

Igår var jag på möte inför bilmässan på Elmia. Jag vet inte om jag får basunera ut idé här, så jag skiter i det, men det verkar spännande. En negativ grej jag upptäckte var att det var majoritet fruntimmer = kackel. Men men, det kan nog bli kul ändå. Nu är det bara att fundera på hur jag skall göra med påsken, om jag skall jobba halva påsken och vara halva på elmia, eller bara på elmia eller nästan bara jobb.
Får tänka på det en annan idag.

Sen tycker jag att en god fe kan ge pengar till mig och Tina så vi kan umgås lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0