Hamsterliknande

Mamma kallade mig för hamster när jag ålade mig ur tandläkarstolen tidigare idag. Och jag förstår henne. Sen stod hon och höll sig för skratt, och jag sa åt henne att hon får skratta åt mig. Det hade jag gjort om jag sett någon se ut sådär. Så kunde man höra ett frenetiskt fnissande komma krypandes ifrån henne. Sötmor.
Blev besök på akuten idag igen. Fint att man avslutar året på akuten och börjar på akuten.
Den här tandläkarn var dock väldigt snäll och borrade upp tanden och dränerade den och inte bara gav mig piller. Jag fick ju iofs mer piller, men ändå.
Tandläkarn frågade om jag var tandvårdssrädd. Det är jag inte. Det är bedövningen som är det värsta. Har jag väl fått den så är det lugnt. Då är det bara att skrika lite så fattar dom att det gör ont.
Så jag hoppas att jag överlever helgen och får träffa min tandläkare i nästa vecka. Om inte annat för att ge en update för henne och se vad hon har att säga om det hela.
Till råga på allt så har jag feber också.

Jaja,  nu vet alla att jag har en infektion i tanden som blivit ompysslad och ser ut som en hamster och är svullen som en tok.
Skitkul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0