2009 till sitt slut

Det här året har varit ett av det värsta åren i mitt liv. Mycket tårar har fallit, som aldrig förr. Förlorat allt för mycket. Men så klart även hittat mycket.
Just nu sitter jag i soffan med ett brutalt svullet ansikte pga inflamation i käften, antagligen är det medicinen som skapat det här. Man kan säga som såhär; Om man inte tror att det kan bli värre, så gör det så klart det. Min vanliga tur.

Jag tänker inte göra något långt inlägg som jag gjort tidigare år. Jag orkar inte. Jag orkar inte gräva i det här året och bli ännu mer ledsen över det som varit. Klockan är just nu 1,55 vilket innebär att det nya året är redan här. Det kan faktiskt inte bli värre än det varit 2009 och jag hoppas innerligt att 2010 blir ett bra år. Möjligen inte perfekt. Men inte som föregående år.

Så jag vinkar med glädje hej då till 2009 och går in i 2010 som michelingubben...
Vilken totalt misär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0