Torsdag

Herreminje vad denna veckan försvann in i en snödriva! Smack - borta. Återigen så snöar det och mördartapparna frodas... Och min sömn är obefintlig men tur att det är gott med kaffe. Sen fick jag någon skum cravings på negerbollar när jag satt och städade upp kaffesump som ville explodera i köket tidigare.
Och jag har faktiskt världens bästa standin-farsa. Så är det bara! Han ska låna ut pengar till mig så jag klarar den här månaden. Men jag gjorde en feg grej och skickade sms om lånet. Jag hatar verkligen att be om pengar... Men jag hoppas på en brutal återbäring till sommaren så jag kan betala tillbaka. Men det kändes som om en börda lyfte ifrån mig. Pengar är ett stort beskymmer... suck.

Jag har förövrigt träffat på en Tjockis #2. Jag blev brutalt förälskad. Jag gillar verkligen feta katter, speciellt om dom är gosiga också. Den här var så sjukt söt så jag trodde jag skulle trilla av pinnen. Herregud. Nästa gång ska jag ta med henne hem, så är det bara!

Jag har en god vän som lever för sina grubblerier verkar det som. Om inte annat är det väldigt bra spark-på-pungen-citat som kan komma ifrån honom. Som det här tex
"Jag reserverar mig för eventuella felstavningar, grammatikfel, faktafel, syftningsfel eller rena och skära lögner, eftersom jag är en jubel idiot och föredrar att vara inkorrekt."
Kör hårt!

I övrigt; Inget nytt under den obefintliga solen...

Kommentarer
Postat av: Linn

Mysiga djur ftw :)



Jag har inget alls planerat förutom söndag, måndag och tisdag (fast därefter lär jag ju vara rätt förstörd). Någon dag som passar dig?

2010-02-18 @ 23:49:15
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0