Sova sova säng säng säng

Jag vill sova! Ah! Wiiiiie! Jag är trööööööött.... Suck! Åh hej kaffet. Maaaah!
Mi brain is a little bit insane, argh!
Men jag får iaf sällskap på bussen. Lilla Tina har vart i skogen och lekt med troll.

Lite mer ovettigt skrivande då. Helgen.. Den har vart lugn. Jag var nykter! Det enda alkohol som kom i min väg var att jag smakade på det otroligt vidriga innehållet i Idas ölburk, som inte bara bestod av öl, utan jäger och öl.... Det har inte vart en lugn stund bara för att jag vart nykter, nejnej... Tant Josefine har agerat hjälpjour hela helgen. I lördags ringde lille Kjell och hade problem, i vanlig ordning väckte han mig. Detta resulterade i att jag åkte på att vara moraliskt stöd för honom hela dagen, det var förvisso otroligt roligt. Att se en liten karl stå och reda ut sitt kök med disk sen 1½mån tillbaka, otroligt gamla sopor och allt vad det innebär, det är kul.. För det luktade inte hallon, om man säger så. Hehe. På kvällen var det film för hela slanten och jag var trött... Men så fick Tina beskymmer som var ute och härjade (många vuxenpoäng till mig som höll mig inomhus pga pengabrist) och höll på att bryta ihop. Så jag tog mig ut i snön, mötte upp herrskapet och fick med mig Tina hem till slut.

Det kändes som att folk drog i mig till höger och vänster. Men jag prioriterade Emma och Linn i första hand. Nu har jag avverkat fikastund med dom båda, till slut. Sen återgick jag till filmstunden.
Att jag var nykter i helgen var faktiskt grymt skönt, sen att jag var segmongo hela söndagen ändå är en annan femma. Brist på sömn gör lätt det. Och i natt sov jag bara 4 timmar. Kan någon vara så snäll och slå mig hårt i skallen runt 21 om kvällen och slänga mig i sängen så jag får sova?
Till helgen är det kåken och jag är fortfarande inte sugen på alkohol och allt där till. Så jag gissar på att jag är på väg in i en lugn period nu. Kroppen lär gillar't, mina vänner kommer inte vara lite bekväma med det.
Linn hävdar att min svårighet till att tänka och tala har med tröttheten att göra, jag hävdar att det har med ett jag slog i backen. Jag lever i förnekelse och är bäst på att hitta på ursäkter.

Hej osammanhängande och tråkigt svammel. Imon ska jag till tandläkarn vilket innebär att jag måste åka hemifrån halv sju på morgonen! Jag vill verkligen inte!

Jag är trött, så in i bäng.
Skärp mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0