Resultaten av en kväll på kåken

Inte helt otippat nog ser man ut som hej-kom-och-hjälp efter en visit uppe på kåken. Jag är smutsig så in i bäng, luktar illa, min handled är svullen, jag har ett skitäckligt blåmärke på insidan av låret(!?), mitt knä är jätteömt och har så klart blåmärken där med, smalbenen är blåslagna, öm i revbenen, osv osv. Enda stället jag inte har ont i är huvudet. Kvällen var väldigt bra och bandet som spelade var väldigt bra dom också. Enda nackdel var att en polare fick åka och växla pengar vid två tillfällen... Var en del chauffören men han fick promt åka. Snäll som jag är följde jag med som sällskap. Andra omgången slängde jag in Tina i bilen för hon var helt förstörd av många anledningar, och rätt som det var när bilen stannade öppnade hon dörren och ack vad det plaskade där bak. Tina spydde! Ja!
Många gånger känner jag mig som en stand-in morsa åt ja.. vem som helst. Tråkigt att inte fler kan hjälpa till ibland eller bara bry sig lite...
Nackdel är att jag tror inte att jag har ett öre kvar på kontot... Det får bli ett senare beskymmer.
Fördel är; Jag och Tina är jäkligt jobba ihop när vi är onyktra.
Men det allra bästa av allt på hela kvällen var när jag och Tina stod och tjötade med folk längst in på kåken, så slänger jag en blick ut mot entrén, ser en man och tänker "den där mannen känner jag igen..." mannen ställer sig i profil, jag tappar hakan och tänker "AAAAAAAAAH PETEEEEEEEER!" och springer. Slänger mig på honom och vrålar "Men vafan!?". Fyfarao för den mannen. Han är bäst!
Sen är det rätt kul att titta på folk som inte kan putta bilar ordentligt.
Men det är då man skriker på dom, och alla männen blir skitförbannade och tänker "jävla brud" sen gör dom som man sagt ändå, och vad händer? Jo, dom lyckas.
Ela gjorde mitt hår! Åh, jag var så snygg! Haha. Har en del bilder från förfesten, men idag eller iaf just nu är jag för lat för att lägga in dom i datorn, plus att kameran ligger på andra sidan bordet.
Jag är lat idag. Och skall därför lata mig hela dagen.
Och äta tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0