Rastlös

Du heter: Josefine
Hur lång är du: 168
Smeknamn: Jossan, Jossa, "Johnnys Lillsyrra", Lans osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Kate Voegele - Devil in me (aukustisk version)
Beroende av: Cola
Vad tror folk om dig? Säkert en hel del, men vem bryr sig?
Vad får du oftast komplimanger för? Min dumhet, ironiskt nog
Vad säger du för att imponera på någon? Jag imponerar aldrig på någon
Hur imponerar man på dig? Jag fattar aldrig när någon försöker imponera, så.. Jag vet inte?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hej. Det finns ett vindsförråd ledigt. Skulle hälsa det från Ela. Kram" - Ida
Var bor du? I Norrahammar
Trivs du där? Som fan!
Äger du några Converse? Lite för många, ja
Sprit, cider, vin eller öl? Alltid sprit, börja med öl/cider, vin nångång ibland
Brukar du bli för full? Jämt och ständigt
Musiksmak: Allätare. 50tal, psycho, punk, fjortismusik och löjlig musik
Vad har du för mobiloperatör? Telia
Är du allergisk mot något? Myggor
Hur svarar du i mobilen? "Josefine" alt "hallö" eller "Zallad"
Antal timmar sömn inatt: Inte många...
Brukar du komma i tid? Jao. Jag är tidspessimist!
När mår du bra? När jag är med mina nära och kära
När blev du fotad senast? I lördags på fyllan
Hur känner du dig nu? Lite småseg
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, alltid svart
Vad tycker du om fötter? Fyfan...
Vad saknar du? Min tjockis...
Favoritdryck på morgonen? Kaffe!
Rakar du benen? Jao
När brukar du oftast gå och lägga dig? Nångång mellan 21-5. Beroende på vad det är för dag och vad jag gör och var jag är.
Är du blyg? Hell no!
Vill du hellre ha mail än brev? Brev är personligt. Men jag får varken det ena eller det andra
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Jag tror inte ens på kärlek
Har du spytt offentligt? Haha ja!
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag? eh?

Är du nöjd med ditt liv? Nej, men jag jobbar på det
Är du bortskämd? Nej!
Vad gör du i morgon? Jobbar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på vilken vecka det är och hurdan lön jag fick.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen?
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Oja!
Vad använder du för shampoo? Just nu vet jag faktiskt inte...
Vad är det finaste du fått? Oj. Jag har fått mycket fint genom åren. Speciellt från mami
En speciell dag du minns? Finns många speciella dagar i mitt liv
Tycker du om någon just nu? Nej
Du samlar på? Inget. Men man skulle kunna tro att jag samlar på elvis
Gröna eller röda äppeln? Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma eller bror
Gillar du golf? Nej
Vilken tid gick du upp idag? 6,30. För att tvätta!
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Knästrumpor och raggarsockar

Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Det vet jag inte.. När jag var förbannad för någon vecka sen tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj.. Bli så chockad att jag hamnar i koma?
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Beror på om jag jobbar eller inte, eller om jag är bakfull eller om jag ens kommit hem
Är du piercad? Ja, i öra och näsa
Är du tatuerad? Nej
Vill du gifta dig? Nej
Vill du ha barn? Nej!
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Nej
Är du flygrädd? Ja
Hur vig är du? Hahaha. Lite för vig kanske...
Är du musikalisk? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Glass som glass?
Tycker du om sushi? Usch!
Vad äter du helst när du ser på film? Chips
Bor dina föräldrar tillsammans? Beror på hur man ser det. Teoretiskt sätt; Nej
Har du tandläkarskräck? Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Dagsmänniska?
Vilken ögonfärg har du? Väldigt blåa sådanna
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Jao
Biter du på naglarna? Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? Inget alls
Senaste låt du hörde? Erik Hassle - The thanks I get

Kommentarer
Postat av: Emma

du glömde det bästa smeknamnet av de alla : Josie!

2010-02-03 @ 16:35:41
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0