Onsdag

Det blev ingen visit hos Peter igår. Dock fick jag tvättat all smutstvätt jag hade liggandes... Men glömde så klart bort att ta min halsduk.. den luktar inte hallon.
Igår skulle jag in på hitta.se och se hur många adresser jag stod på. Jag stod på en adress. Jag ringde mamma och sa att jag har visst flyttat, mamma svarar med "Jaså? Vad trevligt. Vart bor du nu då?" jag bodde tydligen på mollbergsgatan i Jönköping, mamma frågar om jag trivs och om det är en fin lägenhet osv.
Hej sarkasm.
Men det vore rätt kul om det står kvar där. Alla numrena stämde osv, men jag har inte sagt till så många att jag flyttat och jag har heller inte skickat ut adresslappar. Hähä.

Andra natten på rad som var sömnlös. Jag gillar inte det.

Imon är det möte för den där Elmia-gruppen. Jag är kluven till den... Jag vet inte om jag skall vara med eller inte. Mest för att jag kan få jobba mycket då, då hotellet brukar vara smäckfullt. Och det vore kul att vara med, men tydligen var det inte uppskattat att vi åkte runt halv åtta på kvällen.. Men vi satt vid varsin dator och googlade.. Det kan jag göra hemma. Och ska jag upp kl 6 vill jag inte vara hemma allt för sent.
Och möte en gång i veckan som inleds med 30-60min fika och tjöt.
Hmm.

Jag vill sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0