Nattliga samtal

Jag är fortfarande helt orkerslös. Jag var totalt död hela dagen igår, men ändå traskade jag ner till grannen för att vara lite social och vakna till liv och för att ha nått att göra. Nu i efterhand kanske jag skulle legat på soffan och däckat istället, något som kändes väldigt attraktivt och inte långt borta, hela dagen igår. Jag borde börja lyssna mer på min kropp, eller iaf känna efter och se hur den mår. Sover man inte mer än ett par timmar om nätterna, är det kanske det smartaste att härja omkring i flera timmar, och jobba på det.
Jag pratade med min bror i natt. Först vart han brydd över att jag ringde, trots att han bett mig, men jag sov inte så då kunde jag likväl ringa. Hade legat vaken en timma utan att ens komma i närheten av sömn. Han berättade om en idé han hade som skulle gå av stapeln lite längre fram. Han försöker iaf. Men jag tror inte det kommer lyckas. Jag ställer upp iaf. Sen berättade jag hur jag haft det i måndags, varpå han säger att jag kan ha gått in i väggen. Riktigt så aggressivt tror jag inte det är. Men nog säger kroppen ifrån!
Jag var lika orkerslös igår, och idag. Så jag vet inte riktigt hur det skall gå att jobba idag... Jag är som tur är ledig fre,lör,sön och bror föreslog lunch på fredag. Vi brukar ha det som fredagsnöje om jag är ledig en fredag. I like it. På fredag är det även röj på västgöte, men i ärlighetensnamn har jag ingen lust med det. Jag har inga pengar, ingen alkohol, ingen aning om hur jag ska ta mig dit och hem, och återigen; Ingen ork. Ingen lust heller för den delen. Så just nu lutar det åt en kväll i soffan i nykter anda.
På lördag ska jag åka pulka med Tina. Vilket innebär att det blir nyktert den dagen också.
Tror jag behöver lite alone-time och energikickar.
Så när jag kommer hem ska jag gå i däck. Skulle jag ha någon energi i kroppen kvar, får det bli att ta hand om hemmet som håller på att rasera.
Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0