Mongobarn

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen; Men jag har världens bästa bror! Han borde få någon medalj eller nått, eller något hederspris, eller som här; Lovordad. Min bror rockar.
Han skickade sms igår och frågade hur jag jobbade i helgen, jag åkte på att jobba på lördag tråkigt nog. Sen frågade han om jag hade nått planerat förutom kåken, det hade jag inte. Så jag märkte på smsen att han började smida onda planer och jag vart rädd. Så började Johnny svara med att jag inte behöver oroa mig. Jag litar jämt på min bror men när jag vet att han är lika lurig som jag är så blir jag lite skraj. Så sa han att jag inte ens behövde lämna lägenheten... Jag vill inte ha förfest innan kåken. Men det gällde inget sånt. Hmmm... Så han bad mig ringa istället så kunde han förklara. Då hade han suttit och läst igenom bloggen, det han missat sen sist, och sett då att jag hade ont om pengar och var sugen på tacos, så då hade han pratat med mina grannar om att ha tacokväll här på fredag och Johnny skulle stå för det värsta kalaset, eller om det var hela... Men jag tyckte att det var så otroligt snällt av honom!
Då vart jag väldigt rörd måste jag säga.

Igår var jag hos tandläkarn, mindre spännande... Skulle laga ett hål i en kindtand men det blev lite pill på framtanden också. Den ska jag förövrigt in och rensa idag för sisådär 5e gången!
När min tandläkare satt och gav mig bedövning nummer två i käften i kindtanden satt sköterskan och drog med fingret på framtanden för att känna på den, den är ju rätt bucklig. Grejen är det att det gör ont som satan! Så jag skrek ju och rynkade pannan. Min tandläkare förstod ju så klart att det var pga framtanden men eftersom hon satt med en nål i käften på mig var det väl lite förvirrande, så hon frågade för säkerthets skull. Fyfarao. Jag gillar inte min tand. Och jag gillar inte när någon sitter och petar på den sådär! Idag skall jag få komma till någon annan, på akuttid, så jag hoppas att hon är försiktig, annars kommer jag nog kanske ev känga till henne lite smått. Bara lite.

Nu kom en såndär trevlig blackout. Jag vill sova. Och på lördag ska jag hinka energidrycker så jag blir sådär jobbig och så lär jag bli snorfull också. Tina och jag funderar på sprit. Eller jag tänker jämt på sprit, men Tina dricker oftast öl, men hon blir så knäpp när hon dricker sprit. Så.. Tina, du ska dricka sprit på lördag!

Nä, jag måste röra på fläsket.. Usch..

Kommentarer
Postat av: Ela

n för gullig din bror...! Jag vill ochså ha en bror sitterochsurarietthörmedarmarnaikorsochblängerelaktpåalla

2010-02-24 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0