Lördag

Jag undrar hur den här dagen kommer gå, egentligen. Har inte fått någon som helst sömn i natt, alls. Igår när jag vandrade ner till grannen så blev det andra planer än vad jag var beredd på. Så det hela slutade med att dom åkte till krogen och jag blev hundvakt. Inget mig emot, eftersom jag ska jobba och är luspank och blablabla. Så det funkade ju. Så långt... Hunden har härjat runt hela natten. Sprungit fram och tillbaka i hela lägenheten, smågnällt lite och vart allmänt orolig och förvirrad. När jag till slut fått honom att ligga stilla, så tog det inte lång stund förrän han rusade till dörren i hopp om att hans mami skulle komma. Tji fick du. Och tji fick jag, eftersom jag inte sovit en blund. Runt kl 6 i morse däckade hunden iaf och rörde inte en fena på sig när det var dags att gå upp vid 7. Så nu ligger han totalt död i soffan och sover... Orättvist.

Ikväll har jag lust med att sitta i soffan under täcket med svull och bara tycka synd om mig själv. Men så känner jag varje morgon så vi får väl se sen. Men jag behöver sova... Igår var jag så trött att jag skulle kunna somna stående.
Men mitt horoskop säger annat. "Väntar du gäster idag kan du också förvänta dig en underhållande tid. Överraskande men positiva nyheter får dig att tänka i nya banor." Därav så får man se vad som komma skall.

Tanken inför kvällen var att Tina skulle med hem direkt efter jobbet. Men Tina ligger hemma och är spysjuk... Så om det blir något åkande med snowracer bakom bil återstår att se.
Just nu är det mest isigt ute.

Och 24april blir det The Baseballs i gisleparken. Jag skall ha sockiplast under fötterna, och tejpa fast mig i en stol, så jag varken slår ut något eller slår av något.

Jag vill verkligen inte jobba idag. Det tar emot av många anledningar.
suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0