Fredag

Idag ska jag leka med Linn! Woho! Och imon ska jag leka med Emma! Woho!
Hehe. Men jag har inte träffat Tina sen i tisdag. Det gillar jag Inte!
Jag vet inte vad det är som pågår för tillfället, men den som lever får se.
Däremot så upptäckte jag, ironiskt nog, att en facebook-baserad spåkula hade rätt.. Den sa att jag borde se över min garderob då jag har kläder som legat och samlat damm sen 2år tillbaka utan att använda dom. Jag anmäler mig frivilligt som skyldig. Jag hittade dock en tröja jag inte använt på bra länge. Mest för att jag glömt bort den och mest för att den korvade sig. Nu hänger den löst. I like it. Men jag lär nog inte slänga så värst mycket kläder framöver. Jag behöver någon form av egoboost så jag blir påmind om att jag faktiskt har gått ner 30-40kg.
Dock drog jag på mig mina fatass-jeans. Dom är sköna och stora. Hej hängröv. I like you!
Nu ska jag dock bege mig ut i snön och reta folk och möta upp Linn.
Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: saran

30 kilo? inte dåååligt!

2010-02-28 @ 12:49:35
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0