Fail!

Så inibäng! Gårdagen var inte så bra, någonstans. Satt och räknade på min ekonomi, den som är rätt obefintlig. Jag behöver ca 4000kr för att klara månaden. Så nu måse jag fjäska för någon vänlig själ som kan låna ut detta på obestämd tid. Mindre roligt... Till råga på allt är jag blå i skallen. Plus att jag fick ingen direkt sömn natten till igår, igen, så jag tänkte lägga mig tidigt igår. Gick inte det heller. Jag fastnade i lite saker och kom inte ifrån förrän runt 1 eller så. Idag skulle jag och Tina leka. Sket sig det med, då dom ringt från jobbet och bett henne jobba.. Också skumt att dom tar in henne före.
Men jag och Tina ska snabbleka lite idag iaf. Sen sällskapar vi på bussen då hon ska ut till Taberg och vara barnslig, hehe.

Att det är rätt instabilt på pengafronten nu är varken kul eller något man missat. Men det är heller inte så kul att få det uppkört i ansiktet varje dag av folk utifrån. Jag vet hur det är och jag vet hur det kommer se ut. Jag är inte dum... Men bara för att jag väljer att inte prata om det betyder inte det att jag skiter i det. Jag har bara ingen lust att låta det förstöra min dag mer. Men jag jobbar på det. Det blir inte bättre av att man sitter och daltar saker och ting, så lika bra att hålla käften. Gnäll löser inget. Det är mest skönt att gnälla så man kan få ventilera, men sen är det bra där.

~suck~


Kommentarer
Postat av: Ela

Bra tankeverksamhet där!!! Och även om du har problem med ekonomin just nu, vem ahr då rätten att tala om det om inte du vill? Dessutom, dina problem, ingen annans, du pratar om det när du känner för det... oj oj oj, upprepning maxi!!! Ha ha ha, men du förstår hur jag menar va???

2010-02-16 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0