Torsdag

Idag är det en helt vanlig och tråkig dag... När jag jobbade 4-6dagar i veckan, fram till ca 17 nästan varje dag.. Så såg jag fram emot den där döda perioden som är i december som det inte finns något att göra på jobbet. Nu har jag jobbat endast 6 dagar i december och det enda jag vill är att jobba röven av mig. Mycket för att jag vill ha pengarna, men även för att det är så Tråkigt att gå hemma...
Och i januari är det tydligen någon personalfest på jobbet, för alla som jobbar.. Om man inte är med så är det nästintill obligatoriskt att jobba dagen efter. Jag är inte ett dugg sugen på någon jäkla personalfest med folk man inte ens vet vad dom heter, eller att dom ens jobbade på stället. Och med tanke på hur lite det är att göra framöver, vem vill inte jobba då? Nej, det känns som att hela den där festen är som bäddad för skandaler och annat skit.

Idag tänkte jag åka upp till A6 och köpa lite skit. Men tanken slog mig att det finns ju roligare affärer på stan. Och stan skulle Tina besöka efter jobbet. Och my man vill inte gå på varken a6 eller stan med mig. Hej Tina! Men återstår att se hur dagen blir.

Imon är det julmys på jobbet. 15,30. Hysteriskt knasig tid. Men vid 16,30 är det after work på restaurangen, och om vi ville kunde vi ju titta in där. 58kr för mat och dryck. Blablabla. Det märks att det nästan Alltid handlar om alkohol nu för tiden, när man själv inte är inne i dimman längre. Men men.

Jag var och rotade i min externa hårddisk för ett tagsen. Och hittade lite småskit som var.. Väldigt gamalt!

Vet inte vilket år detta är.
Men 2006 tror jag.
En helt vanlig dag i skolan för mig och Linn.
Lövly!

Kommentarer
Postat av: Jakubmariann

Nice site keep it up

2011-01-30 @ 18:02:53
URL: http://jakubmariann.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0