Snabbvisit på hemmaplan

Kom hem för en knapp timma sen, för att kolla så mitt hem levde, kolla posten och bara.. Ta det lugnt. Ska iväg till Habo senare men eftersom my man ska leka i garaget hela kvällen såg jag ingen anledning att sitta hos honom hela kvällen, utan tar en tur hemåt och sen åker till honom senare. Win win. Woho!

Appropå minusgrader... My man hade -22 igår.. Jag är glad att jag inte var där för att gå dom där 1,5km kl 6 på morgonen då. blö..

Tog snabbvisit på stan med Tina efter jobbet också. Var inne i några av de nya butikerna. Jag insåg återigen att det hade suttit fint att vara rik. Sen ska jag nog be Tina lära mig hur man unna sig saker utan att skämmas.

Imon skall jag vara en duktig kvinna och följa med min man på glöggkväll hos hans chef, som moraliskt stöd. Jag gillar inte glögg och känner ingen som skall närvara. Kan bli... stelt.

Hur som haver, så kommer jag inte finnas närvarande vid datorn förrän söndagkväll eller måndag kväll. Dunno... Så, mobil is the shit.
Nu ska jag bannemej ringa Mami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0