Jaha?

Jag fick sms av my man nyligen.. Han får inte åka hem idag. Wääääh! Läkarn vill ha koll på honom under dagen, så imon får han komma hem - med lite tur. Men det är ju ett helt dygn kvar! Vad ska jag göra nu? Jag hade ju tänkt åka till honom och spendera hela dagen och helgen med honom. Jävla skit.
Snacka om att man kan bli "Beroende" på kort tid.
Han kom in i mitt liv i samma veva som jag var trött på krökandet. Så jag spenderade all tid med honom istället för att supa runt. Vad ska jag göra nu då? Vem ska jag leka med? Hur ska jag få dagen att gå?
Hej panik... Panik är väl fel ord. Men.. Vad ska jag göra då?!

Kommentarer
Postat av: Linn

Know the feeling.. Du får tvinga hem någon av dina kvinnor till dig :)

2010-12-10 @ 10:42:50
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: Eruuka

Jag är reserv, så jag vet inte alls hur det blir, jag gissar på att det kommer skita sig.

2010-12-10 @ 13:48:29
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0