Jag är en hemsk människa

Kommentarer som trillat ner i bloggen pga att jag är en sådan otroligt hemsk människa.

Juli 2009
inte var det nån risk för att du skulle höja trevligheterna till någon ny nivå precis. kanske va tur att du satt på kanten så att du inte drog ner stämningen på oss övriga. om det blir nån mer gång jag bjuder på middag så kan du ju stanna hemma om du är på dåligt humör. behöver ju inte drabba de som var där för att ha kul. hysteriskt bra humör du va på. Tack oj sarkastiskt

November 2010
jakanske är din bror till blod men mer än så är det inte, varför i helvete ska jag glad över att du har det bra och att du har fått ett bra liv, jag skiter faktisk i att du har ett förhållande christian det rör inte mig ryggen, inte min sak att bry sig i, men att du är en egoistisk skit det står jag fast vid, varför ska jag ha kontkt med dig när du visar ett fullkomligt ointresse för mig och din brorsbarn.
skit ner dig långsamt


Nej jag har då aldrig brytt mig - någonsin.
Uppenbarligen.
Fy skäms på mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken oerhört charmerande bror du har...

2010-12-22 @ 17:05:00
URL: http://amedenlame.blogspot.com/
Postat av: Linn

Alltså, vad i helvete.....

2010-12-22 @ 19:23:59
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: Eruuka

Jävlar anamma ! Ord och inga visor. Men, bryr man sig inte läser man väl inte den personens blogg? Och bryr man sig inte och vill att någon ska skita ner sig(bra diss btw!)så kommenterar man väl inte heller va? Löjligt hur man kan önska en annan människa olycka, för det är ju egentligen vad "den där" gör. Småsinta människor finns det uppenbarligen förjävla gott om. Patetiskt.

2010-12-22 @ 21:45:02
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Ela

Oj oj oj... Har man inget snäll o säga kan man lika gärna vara tyst... Skönt o höra att du står på dig :)

2010-12-22 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0