1 december 2010

Undra vad jag gjorde 1 dec förra året. Tåls att kolla upp.
Där har ni alla blogghatare fördelen med en blogg! Vad gjorde jag då? Man kan gå tillbaka och glo och se vad som hände den och den dagen osv osv.Tidigare inlägg i min blogg är riktigt, riktigt sura, bittra och negativa. Och nu skuttar bloggen runt på rosa moln... Eller kanske inte riktigt.
Just nu sitter jag i soffan, på slätten, med en kopp kaffe och håller på att klä på mig. Ja, vi tar det långsamt fram. Men jag har en bit kvar innan alla kläder sitter där dom ska. När det är -17,5 grader ute, krävs en rejäl mundering i form av Mamma Lans stickade kläder. Sicken tur att jag gick dit igår och fick med mig knästrumpor i ull och mössa i ull. Lövly!

Ohlala på nyhetsmorgon sa dom nu att om 21 dagar vänder tillvaron och det börjar bli ljusare ute.

Woho!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy fan va kallt!! Vi har bara 11 trodde jag men de va banne mig lika kallt här :S

2010-12-01 @ 08:17:36
URL: http://www.blackantz.se
Postat av: Melissa

Ah, mamma lans sticksockor är bäst för frusna fötter ju.. <3

2010-12-02 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0