Tystnad

Inte ett ljud hägrar. Lite vind som prasslar i träden. Hunden som snarkar och fåglar som skriker. Det är väl det enda till ljud som hörs. I love it. Inga oljud. Ingen trafik. Inga människor. Inga cyklar som pinglar. Inget cp-övergångsställe som surrar. Ingenting. En dag kanske det kan kännas ännu bättre. Lite lättare. Lite smidigare. Utrota alla flugor, getingar och grodor. Då, då kanske det är hur bra som helst.
Just nu står jag med fötterna på två ställen. Två olika hålor och nästan två olika liv.
8månader har gått av det här året, redan. Så... What's up? Trodde du va!

När jag satt på den fantastiska bussen 25 i herromdagen på väg in till stan insåg jag hur mycket jag avskyr folk! Negrer.. Jag förstår mig inte på dom dära. Alltid, när dom åker buss, så sitter dom långt ifrån varann, denna gång mor och dotter, och pratar/skriker över hela bussen. Varför?
Jag avskyr även gnälliga människor "oh det är så synd om mig buhu". Skit på er!
Likaså igår, ironiskt nog på buss nummero 25, såg jag på avstånd från bussen en stor kvinna i superdupertighta kläder. Det där är något jag inte förstått mig på.. Stora kvinnor i försmå kläder. Eller tighta kläder framförallt. Så man inte lämnar något åt fantasi. Nog för att valkar inte är så mycket att fantisera om, men ändå. När det blir lite sådär ala Michelingubbe blir det mest obehagligt. Hej mardrömmar.

På torsdag får jag en inneboende. Herregud.
Detta kan bli farligt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

OCH DEN INNEBOENDEN ÄR JAAAAAAAAAG! Tänka sig Jossa, efter ...uuh hur många år är det nu... typ sex års vänskap blir vi sambos. ÅH så MYSIGT! Då kan vi färga varandras hår och laga romantiska middagar och...och.. bråka om vem som ska diska! Slår en pling imorrn så kan vi prata om veckan som kommer! <3

2010-08-17 @ 17:37:23
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Mom

Okej... negrer kan jag hålla med dig om. Det är som när dom sitter och pratar i telefon... Jag fattar inte...



Hallå här... vi gillar hillbillys ;) Fläsket ska hänga ut ;)



En annan viktig sak... nu flyttar vi snart... Jag måste få en "äta mega super onyttig frulle"- morgon med dig innan jag flyttar ju...

2010-08-17 @ 19:55:33
Postat av: Ela

Ha ha ha... skrev fel namn :)

2010-08-17 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0