OMG!

Jag hade glömt att jag lämnat över min blogg till Linn så hon fick något att roa sig med. Jag blev lite rädd när jag möttes av en fet bil och massa annat och grejs, än vad jag är van vid. Det var snyggt, men enorm skillnad från vad det var innan. Herregud!

I natt skall jag sova ensam för första gången sen slutet av maj. Nej, jag gillar inte det där! Men det är sånt som händer ibland. Fasar för den dagen då min käre man skall opereras i götet och säkert bli kvar någon dag eller så, och lämnar mig ensam kvar! Fy!

Ikväll blir det kvalitétstid med Linn, innan hon far tillbaka till Norrland i veckan. Blir väl att äta socker på en strand skulle jag tro.

Bra skit!


Kommentarer
Postat av: Tina

Linn har gjort ett kanon jobb. The blogg is skiiit hot!

2010-08-06 @ 07:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0