Födelsedagspresenter, tack!

Ja, för er som känner sig manade att jag är värd en födelsedagspresent, skall jag härmed ge ett kort och konscist inlägg på vad jag önskar mig, så ni slipper fundera på vad ni skall ge mig.

För det första, Presentkort!
Ge mig! Det finns så mycket jag vill ha, kläder, skor, prylar, inredning, vadsomhelst!
Ge mig! Ge mig! GE MIG! Jag vet själv inte vad det är jag vill ha.. Jag vet bara att jag Vill ha. Jag vill ge mig något, bara mig och ingen annan. Inte sånt jag behöver, utan vill ha.
Därav presentkort. På a6 tex?
Jag har alltid avskytt dom tidigare. Men då har jag alltid vetat vad det är jag vill ha och gett konkreta besked på önskemål. Men nu har jag ingen aning, mer än att jag vill unna mig så mycket som bara går.
Tina har dock specialuppdrag så hon behöver inte engagera sig i det här. Min karl förväntar jag mig också något annat än presentkort. Eller ja, jag förväntar mig väl inte direkt nått alls där, men ändå.
Nångång kanske tankeverksamheten slår till! På riktigt!

Det finns inget för det andra, så ni kan sluta läsa här.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh mitt speciale uppdrag. Detta har gjort mej så nervig. Men jag tror eller hoppas jag är på god väg. :) det märker vi på din dag :) det närmar sej med storm steg

2010-08-31 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0