En snorig dag

Jag är sjuk! Till råga på det så är flugorna mer enerverande än någonsin. Jättekul att ha en fluga i nyllet, måste jag säga!
Ringde chifen innan och sa att jag inte kommer imon heller. Som det är nu kommer jag inte på lördag heller. Men chefen ville gärna ha in mig då. Tydligen är en till på jobbet sjuk. Men man ska väl inte tvinga kroppen, eller hur var det nu? Jag låter som något sönderrökt offer när jag hostar. Så jag bad my man köpa med sig hostmedicin när han kommer hem från jobbet sen.
Kanske skulle gå i däck än att sitta här och skriva. Fy!

Kommentarer
Postat av: Tina

Bli frisk nu!!!! Det är tomt utan dej på jobbet!!!!

2010-08-26 @ 10:43:42
Postat av: Konfatanten Martina

Känn ingen press att komma till lördag, jag hoppar in en stund så det löser sig! :) Så skit i jobbet nu o tand om dig för bövelen!! ;)

2010-08-26 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0