En annan dag

Det är många som visat omtanke ang föregående blogginlägg. Sötast var nog dom som ansträngde sig så att skicka sms och kolla läget. Jag har aldrig varit den som pratar när någon frågar, om det är känslosamt, men ack vad skönt det var att få bekräftelse om att det finns bra folk där ute i min närhet.

Iaf, det som hände är inget jag tänker berätta här och inget jag tänker prata om, igen.
Jag vill gräva ner det och låtsas som att det inte hänt. Men det känns fortfarande och jag märker av att jag fortfarande tar åt mig av det. Trots att han påstår att jag inte gjort något fel, utan varit anledningen till att han tagit sig vidare, är det inte lätt att undvika att ta åt sig, personligen. För varför skulle det annars hänt om jag nu varit så otroligt bra?
Jag förstår inte och kommer säkert aldrig göra.
Lör-mån var vi iväg till Valdermarsvik då hans mor och mormor befann sig där. Vi gjorde inte så mycket. Åkte runt i skogen och spanade in vart den gamle växte upp osv. Finns ju inte så mycket att göra en söndag mitt ute på landet. Så vi sov en stund, grillade lite och jag fick chans att ta en herrans massa kort.

Jag tror att många ser mig som "Åh hon är bara med sin karl blablabla". Synd om er att jag prioriterar kärleken före er. Buhu. Jag har rent ut sagt valt vilka jag vill umgås mer eller mindre med. Jag passar på att umgås med mina vänner när det utflugna får för sig att besöka stan, så klart. Vilket påminner mig om att Linn kommer hem snart igen! Nu är Ballex nedflyttad till stora staden och bor i min lägenhet iaf en vecka till. Så ikväll ska vi ha soffkväll och tjöta skit, gå igenom helgen då hon avverkat en hel del på egen hand! Dom växer upp så fort de små, hehe. Och imorgon skall jag vi ta en sväng till parken och kolla läget. Sjukt att den kvinnan skall stanna här i 3år. Hon är också en anledning till att jag väljer min tid med omsorg. Tyvärr är det inte många som förstår konsceptet "Boka in mig, så kan jag komma". Spontanitet funkar inte  i mitt liv längre, då jag gått av sommarschemat och får dom där gröna små lapparna igen.
Jag blir mest less på kommentarerna som hägrar, och allt pikande och klart som f*n att jag väljer min karl före det mesta. Det är väldigt vanligt och jag kan nog inte säga ett par som Inte gör så.
Nej. Fy!
Jag ser fram emot en dag med Tina på jobbet och en kväll med Alex på soffan. Vilket innebär att jag inte kommer umgås med min karl förrän imon kväll. Så hej å hå vad jag springer efter min karl och gör Allt för honom och blablabla, screw you.
Idag är jag nog lite förbannad tror jag.


Kommentarer
Postat av: Eruuka

Människor som bara pratar om att man spenderar mestadels av sin vakna tid med sin respektive, som att det vore något dåligt, vet fan inte vad de pratar om. Klart man gör, det blir så när man är kär! Fortsätt stå på dig sweetie!

2010-08-24 @ 16:43:12
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0