Söndag

Idag är jag seg... Somnade väl runt halv fem eller så. Var hemma runt 3-4 eller nåt, jag vet inte. Det blev en väldigt lugn kväll igår. Var inte på hugget för fem öre... The Baseballs var la sådär. One-hit-wonder och det kändes inprogramerat allt, inte alls lite improviserat eller nått. Så såg la en tredjedel. Sen skulle Linda gå och ta nått att dricka, så jag följde med. 30min fick hon vänta på beställning.. Jag hojtade till på en av bartendrarna och frågade om inte hon kunde ta beställningen då gubben inte verkade bry sig, men hon fick tydligen inte göra så... Varsin sida eller nått... Så sa jag att hon stått där jättelänge "Ja jag vet men jag får tyvärr inte göra så...". Så sa jag till Linda att byta sida, och ta hennes sida av baren.. Tog en bra stund där också... Undertiden hon stod i baren skuttade jag mellan henne och lite annat löst folk. Så det jag gjorde större delen av kvällen var att tjöta med folk. Vilket iofs var riktigt trevligt då man träffade på folk man inte sett på länge.
Så kvällen var så gott som nykter - tjöta med folk - och kaffedrickande med John.

Igår fick jag många tankeställare. Något som kändes behövligt..
Och det känns som att jag är på väg in i en lugn period. Och då är det klockrent att man även har vänner på den fronten också, som gör saker utan alkohol. Är rätt less på festande. Men så har jag hållt igång sen jag vet inte hur länge. September kanske? Eller ännu tidigare...

Just nu intagas morgonkaffet. Sen bröd på det, och en dusch. Sen ska jag nog upp till sjukan en sväng och störa Mr K, som med lite tur får åka hem imon. Woho!

Min visdomstand är fortfarande ett rövhål...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm... vad vard et ja sa om Baseballs!



Japp nu blir de lugn period alabama...! Puss puss

2010-04-27 @ 07:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0