Probleeeeem

Jag har ett väldigt... ytligt dilemma. Ett smärra ointressant problem. I-landsproblem alabama.. Heh...
Det är som såhär.. Mitt hår, det är skittråkigt. Det är bara roligt om det får sig lite pisk till en uppsättning, men sånt kan man ju inte ha varje dag. Det är jag för lat för, plus att jag jobbar ju.. Kan man inte gå med tillpiskat hår. Mitt stora dilemman är... Lugg - eller inte lugg. Jag hade lugg i sisådär ett år och det var jättesmidigt att ha en enkel frilla eller nått. Men det var ett helvetiskt jobb varje dag. Blöta upp den, rulla upp den, blåsa till den, spray. Varje dag. Och nu när jag inte sover hemma varje natt blir det Ännu jobbigare, så då skulle jag behöva någon form av nödlösning där.. Plus att den behöver ju klippas rätt ofta för mitt hår växer som ogräs...
Fördelen med lugg är att det är lättare att ha en uppsättning, eller en smidig frilla. Just nu har jag ingen frisyr, alls. Och det är mest tråkigt. Jag började låta den växa för att jag inte hade råd att klippa mig, men till slut märkte jag att jag saknade min lilla bulle på huvudet.. Men jag är trött på den - igen!
Jag blir lite less på mig själv. Och mitt hår!

What to do, what to do...
Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är snygg i både lugg o så du har nu. Svårt beslut. Fast jag gillade din pufsiga lugg

2010-05-03 @ 18:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0