Onsdag

Återigen ett litet tillbaka fall i den negativa banan. Den här dagen har inte vart något att hänga i granen... Bitter och negativ, trött på människor och vardagen. Så idag var en brutal låsa-in-sig-dag.
Vilket jag även gjorde från det att jag kom hem.

Plus att jag blev arg på fuckingjävlagristelia. Jag hade fått brev från Sergel. Och min första tanke var varför jag i herrans namn fått brev från Inkasso.. Jag har ju betalat alla mina räkningar och jag hade inget på bankens fakturor liggandes... Öppnar, och det är från telia sonera ang hemtelen... Jag har för fan inte ens fått någon räkning på hemtelen! Betalar iaf för säkerthetsskull.. Går in på telias hemsida, mina sidor, och ser då att min fakturaadress är skriven till Mollbergsgatan 6 N i jkpg, alltså den adressen som telia skrev fel redan från första början när dom skulle koppla in telefonen... Jag bor ffs i norrahammar. Så ja, jag är rätt less. Mer irriterande att summan jag skulle betala var 666kr.
Sen pallade jag inte med Mr K's lilla kalas, då han fyllde år i förra veckan. Kändes inte så lyckat att umgås med hans familj när taggarna var utåt alabama...

Taggarna är fortfarande utåt, för jag är trött, och osocial osv.

På lördag är det cruising i vetlanda och är det väder tror jag nog att jag och Mr K åker dit och kollar läget. Men det återstår att se. Det kommer säkert snöa...

Nej, nu ska jag fortsätta förpesta världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0