Lördag

Snart skall jag bege mig ut i solen. Först hem till Mr K's lägenhet och hämta nått, sen vidare till sjukan och mobba honom. Sen ikväll bär det av till Gislaved och kolla på The Baseballs. Woho!

Igår var jag extremt produktiv! Först jobb till halv tre, sen spontanbesök hos mor och dricka kaffe, sen kom Martina och plockade upp mig och vi drog iväg till Stallqvarn. Väl där krockade vi med en gigantiskt stor hund innanför dörren. Sen åkte vi till Ikea och jag brände Mr K's presentkort, då dom går ut nu i helgen och han inte kan utnyttja dom. Så klart köpte jag inte saker till mig, förutom ett täcke, utan saker som han bad mig köpa.

Oh vad jag gillar lediga helger.

Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woho, uppdateringar! :D

2010-04-24 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0