Hem ljuva hem

Det känns konstigt att vara hemma. Jag har inte spenderat många kvällar/nätter hemma de senaste månaderna. Varje gång jag jobbar kväll brukar jag vandra hem till Mr K, för det känns mer lockande än att sitta och skumpa på en buss på kvällen. Men idag vart det inte så.. Mr K blev inlagd på sjukan igår och ska stanna en natt till. Var där uppe på besök idag. Fick med mig Tina, eftersom jag avskyr sjukhus.. Dock vart hon minst lika skraj som jag var.. Bra kombination.
Mr K låg på samma avdelning som mor låg på när hon var inne, och rummet vägg i vägg. Så nog fick man lite flashback som daskade till en i bakhuvudet med en fet smäll!
Och det är brutalt underligt att sitta vid datorn en kväll, och sin egen soffa och titta på sin egna tv.. Hmmm. Och inte nog med det! Två inlägg på kort tid. Åh hej vad det går!

Bara för det blev det hjärnsläpp alabama nu...
Skit också..

Återkommer la imon bitti antar jag!

Skepp o'hoj!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken tur att inte jag va med då! Hade nog fått ett flipp då tror jag.Kram på dej så hörs vi!

2010-04-22 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0