Grannsamverkan

Jäkligt smidigt med goda vänner som är goda grannar som blir ens umgängeskrets. Halleluja!
Smidigt när det gäller att byta tjänster med varann också. Höhö.
Jag ska hjälpa Ela att tvätta idag då hon jobbar och har lite smärre panik över påsken över lag. Jag som är ledig och har ändå tänkt att låsa in mig idag, kan ju likaväl tvätta åt henne, och passa på att tvätta själv. Som tack får jag med lite tur håret färgat. Beroendes på hur mycket hon får stressa och jobba över. Så slipper Tina åka från Tenhult för att ta sig an min kaluffs. Och hade jag haft någon annan att be om hjälp av, hade jag så klart gjort det.

Känns sådär lagom stört att man sitter och är på bra humör och pepp för en dag i ensamheten och den inlåsta världen. Åh, I like it! Jag behöver det dessutom. Jag tyckte synd om min karl som fick stå ut med mig igår, för jag var inte munter nånstans. Det har vart lite mycket nu det senaste, så jag behöver lite Josie-time i soffan under en filt till bra tv! Hej pik. Hähä.
Jag jobbar på att vara snäll... Men det går faktiskt inte så jättebra!
Fuck it...

Och så tvärstopp i hjärnkontoret.
Frukost kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0