Gladfis

Min nyktra helg som är avverkad bestod av 1 öl och 1 cider. Jag trodde att jag skulle klara av det, jag var stenhård! Men när man sitter inne på Bishop med jobbet, dom dricker och är roade och lite smårunda under fötterna, plus en Tina bredvid sig som sitter och viskar "Ta en öl, en kan du ju ta, det är ju inte så farligt. Kom igen nu, ta en öl" bevisar bara att jag har NOLL självdisciplin. Men hey, jag drack bara en öl och en cider. I vanliga fall hade jag druckigt mer tror jag. Eller ja, det hade jag.

Söndagen var någon form av släktdag tror jag. Var tänkte att jag och Mr K skulle fika med mor och Knutte, men det sket sig. Så vi åkte ut till Bankeryd och drack kaffe med hans pappa + fru. Ångesten kom krypandes bara jag såg skylten av den där hålan. Fyfarao. Jag hatar verkligen Bankeryd! Åkte iaf därifrån runt halv fem eller nått. Solen sken fortfarande och lusten att åka och sätta sig i soffan existerade inte. Så vi drog ut till hans mor + man, som bodde bra långt ut i skogen. Men ack vad mysigt det var där ute. Mitt ute i skogen ingenstans, ett litet litet torp, överröst med hundar och en braskamin. I like it.

På fredag skall det bli en roadtrip till Ullared. Jag, Linda, Martina och mor skall åka dit. Tur i oturen slapp vi få med oss en person, men det hade vart intressant att se hur det hade gått.. Då min mor är värre än mig när det gäller påhopp. Hähä.
Åh, hej kära skadeglädje!

På lördag är det tabergsmilen. Farligt.

Och gåendes på jobbet har jag kommit på en massa skit att skriva om, men eftersom jag inte haft tillgång till dator har jag nu glömt allt. Så det får la bli en såndär tråkig update igen.

Bla bla

En helt vanlig händelse under en helt vanlig fest

Igår var jag uppe hos The Näijböör. Skulle färga håret. Men innan den tummen trillade ut så satt vi på balkongen och drack kaffe, i solen. Ack vad skönt det var. Jag lyckades till och med bränna mig lite. Dock försvinner det fort såhär tidigt på året, men ändå! Ha! Håret blev färgat iaf, så nu är jag inte trefärgad längre. Ska iväg till Habo idag och klippa mig. Gissar på att en 10cm kommer ryka med... Lika bra det!

Kaffe!

Kommentarer
Postat av: Soph

Jag håller med. Jag mår illa bara jag passerar skylten som är prydd med "Bankeryd".

2010-04-13 @ 19:19:11
URL: http://soph.se
Postat av: Tina

hahaha va fan är de för bild hahaha

2010-04-22 @ 17:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0