Sömn!

Jag vann! I natt fick jag sova. Och det beror säkert på att jag visste att jag inte skulle behöva gå upp kl 6 för att åka ner till det där stället.. 5st på samma ställe som svär över att åka ner dit. Det är bannemej inte kul.
Men igår märktes det nog att jag var motvallskärring. Underligt.
Inget mig emot.
Men nu tog jag även ledigt för helgen 14-15november. Då är det galej på kåken och jag hoppas att Alexandra kan komma ner då. Jag behöver henne. Det är många jag behöver. Jag behöver Linn. Det bästa av allt är att jag träffar dom båda snart. Linn kommer hem om en vecka. Då blir det först tårtkalas på tisdag med nära och kära. (ja, så klart hon också) och sen på fredag skall vi brumma ner mot Ullared och shoppa loss. En heldag med andra ord. It's a nice. Och lördagen blir det väl galej.
Sen går det en vecka av bitterhet. Och ytterliggare en vecka efter det blir det en tripp till huvudstaden och en helg med Alexandra.
Efter det hoppas jag att jag är som en ny människa.
Men med min tur...

Nu står det helt still i min stackars skalle.
Jag vaknade runt 10, ca 10timmars sömn, men hade jag inte vart så förbannat kissenödig hade jag kunnat fortsätta sova. Så här sitter jag som ett utsketet päron och en avstängd hjärna.
Idag ska jag bara kolla på film. Det enda som saknas är en fet godispåse.
Ringa mor vill jag göra också, men det får nog vänta lite. Är så otroligt trött.

Till veckan blir det sjukgymnastik imon. På lördag spelar Black Jack i parken, men eftersom jag jobbar hela helgen funderar jag på att bara dra iväg på förfesten och titta på fulla människor.
Jag har hittat nån skum social sida i mig och jag gillar att det är mycket folk runtomkring.


Jag gillar lediga helger som är fyllda av galenskap och galej

Kommentarer
Postat av: mor

Du o grabbsen! Härligt!!

2009-09-22 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0