Rövhål

Som fan!
Jag är så less...
När folket droppade in igår kväll stod jag i myskläder och brottades med min lugg.
Gårdagen var väl sådär. Det var kul att träffa alla jag träffade. Men en del saker är bara inte så kul att höra. Och man förstår varför en del människor håller sig nyktra. Där alkohol går in, går vettet ur.
Igår var kort sagt ingen bra dag för mig. Men jag följde med ut till Björnholmen och gjorde det bästa av situationen. Ett försök till att bugga också, men det går inte när man är nykter märkte jag.
Agerade mestadels väskhållare, inget mig emot, det var kul att se på när alla fulla människor lekte parningsdansen.

Idag blir det film och soffhäng och sura miner. Martina är så snäll som skulle köra mig till affärn när hon slutat så jag kan få köpa svull. Inga problem att ta sig till Konsum på egen hand egentligen, om det inte var för att man ska gå uppför på hemvägen i en backe som aldrig tar slut.

I fredags bokade jag hotell för min och Alexandras helg i sthlm. Ska bli skönt att få komma iväg.

Usch. Jag är så less!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0