Onsdag

Var hos sjukgymnasten idag på förmiddagen. Det gick bra. Men skall inte dit mer igen, eftersom jag inte har ont. Bara.. känslolös. Höhö. Fyndigt!
Sen gick jag och köpte färska frallor och gick hem till mamma och käkade frukost.
Satt där en stund och tjötade skit. Min mamma är bäst.
I morgon är det jobb som gäller. Den omotiverade sidan börjar redan träda fram.
Och jag kan inte lyssna på radio samtidigt som jag skriver. Satan vad jag skriver fel.
På fredag är jag ledig igen. Då skall jag ut till Habo och hälsa på Marie, sen klippa luggen som hänger och slänger på ställen den inte ska. Sen handla inför alla kalas nästa vecka.
Nu funderar jag starkt på att sova en timma. Min soffa är alldeles för lockande.
Ja.. Kort summering.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0