Ny dag, bittra tag

Fyndigt!

Gårdagen var väl okej. Men jag kunde inte riktigt njuta av den, eller ta åt mig.
Jobbade först 8-12 och det sög ju stenhårt.
Jag tänkte när jag såg tiden att jag ska gå hem till mor och fika. Sagt och gjort, jag vandrade dit. På vägen dit ringde mobilen... Min far.. Så, jag ser det som ödets ironi att jag redan tänkt gå till mor.
Usch.. Men nu går det 1år till tills han ringer.
Jag undrar dock vem som skvallrat om att jag flyttat.

Lämnade mor runt tre på eftermiddagen och gick hemåt.
Runt 18 började folk anlända. I form av Linn, Toffe, Tina, Linda och Erki.
Fick små badbomber och badsalt och ett presentkort.

Sista man gick väl strax efter 22.

Kan man bli känslolös?

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Ja det kan man, jag är fasiken inne på samma spår tror jag.

Det finns vissa människor som betyder resten kan dra åt helvete !!

2009-09-30 @ 17:06:43
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Eruuka

Tack hjärtat ! Ja det hade fan varit grejer . Så hade Johnny hittat folk som älskar öl lika mycket som honom också :)

2009-09-30 @ 22:01:43
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0