Lördag

Solen skiner och jag sitter nyduschad med en kurrande mage.
Gårdagen blev räddad. Jag tackar för det.
Men galna fruntimmer som sänker sällskapet kan jag klara mig utan.
Vad hemma runt halv två eller så. Terroristsamtal som tyvärr dog tvärt och sen gick jag och la mig.
Vaknade runt halv åtta i morse och kunde inte somna om, satt uppe en timma, sen slockna jag igen och vaknade för sisådär 30min sen. Känner mig som en ny människa.
Idag blir det galej på Björnholmen, men eftersom jag blev lite för onykter igår och blandade lite för fel i alkoholväg så har jag ingen som helst lust att dricka. Men det blir ett senare problem.
Nu återstår bara ett ev kafferep.
Men nu måste jag ha mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0